Loading ...
close

برس شستشوی آندوسکوپی

logo
برس شستشوی آندوسکوپی

 

 

برس شستشوی یکبار مصرف آندوسکوپی

 برس شستشوی یک بار مصرف کانال ابزار آندوسکوپ

بالطبع ضد عفونی و رفع آلودگی کانال ساکشن یا کانال ابزار دستگاه های آندوسکوپ نقش بسزایی را در اهش انتقال آلودگی از بیماری به بیمار دیگر و یا کاربر دستگاه اندوسکوپ در حین عمل آندوسکوپی ایفا می نماید. بدیهی است نقش مهم برس شستشوی کانال ابزار در این زمینه غیر قابل انکار بوده و لذا یکی از مهم ترین و پرکاربردترین ابزار برای ضد عفونی دستگاه می باشد.
شرکت مهندسی پزشکی لوتوس طب پارسیان مفتخر است که به عنوان اولین و تنها تولیدکننده این محصول مهم و پرکاربرد در کشور بازار و مشتریان را از واردات آن بی نیاز نموده و این محصول را با کیفیت برتر و قیمت پایین تر نسبت به نمونه های مشابه خارجی در اختیار کاربران محترم دستگاه های آندوسکوپی در کشور عزیزمان قرار دهد. برخی از ویژگی های این محصول به شرح زیر است .

توصیه های لازم جهت شستشوی و ضدعفونی کردن دستگاه آندوسکوپ:
یکی از خطرات مهم استفاده از دستگاه آندوسکوپی ، انتقال عفونت از بیمار به بیمار است . به همین دلیل شستشو و ضدعفونی کردن دستگاه نهایت اهمیت خود را پیدا می کند.و بعد از هر بار استفاده می بایست جهت پیشگیری و جلوگیری از انتقال عفونت دستگاه شستشو و ضدعفونی گردد. حتما پرسنل آموزش کافی در مورد تمیز کردن دستگاه دیده باشند
 لوازم دستگاه  آندوسکوپی  را می توان به دو قسمت تقسیم نمود:
1- یک بار مصرف (غیرقابل ضدعفونی و شستشو)
2- چند بار مصرف (قابل استریل و ضدعفونی شدن )
تميز كردن و ضدعفوني كردن يا استريل نمودن لوازم چند بار مصرف بعد ازهر بار استفاده، باید و حتما طبق دستورالعمل كارخانه سازنده انجام شود . برس هاي تميزكننده بايستي بيرون انداخته شده يا كاملاً تميز گرديده و براي هر بار استفاده ضدعفوني كامل گردد.
 برس شستشوی یکبار مصرف لوتوس طب جهت تمیزکردن انواع ابزار در شستشوی دستی بکار گرفته می شود.

چگونگی بکار گیری برس شستشوی یکبار مصرف:
 حتما باید برس مناسب بر اساس نیاز به برس کشی سطح داخلی و یا خارجی را انتخاب کنید و دقت کنید برس سالم و تمیز باشد
1- در موقع شستو و استفاده از برس حتما در فواصل استفاده بین هر بار استفاده از برس، باید مواد شیمیایی و شوینده مانده را  آبکشی کرد.
2- معمولا پروسه برس کشی باید زیر سطح مایع و داخل سینک انجام شود
هنگام برس کشی سطوح داخلی ، برس را نباید با فشار وارد اندوسکوپ کرد، این کار را باید با دقت و با ضربات و چرخش آرام و چون امکان آسیب رساندن را  به آندوسکوپ زیاد می کند. برس را باید با دقت و احتیاط، با چرخش و ضربات بسیار آرام به سمت انتهای لومن یا کانال هدایت کرد. در انتخاب برس برای تمیز کردن سطوح داخلی دقت کنید چون در صورت استفاده از برس بزرگ علاوه بر کاهش کارایی ممکن است سطوح داخلی را خط و خش بیندازد و با انتخاب برس کوچک تماس کافی برای تمیز کردن اتفاق نمی افتد.
به خاطر داشته باشید که بعداز استفاده برس را طبق پروتکل های تعیین شده دور بیندازید .

 

ثبت نظر
کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد